«TOGETHER WE CELEBRATE BETTER – ΜΑΖΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ»

Άλλο ένα πρόγραμμα eTwinning ολοκληρώθηκε φέτος με επιτυχία!! Μαθητές της β΄ τάξης του σχολείου μας συνεργάστηκαν με μαθητές από σχολεία της Ιταλίας, της Σλοβακίας, της Τουρκίας, της Πορτογαλίας, καθώς και με ένα σχολείο της νησιωτικής Ελλάδας (από την Κάλυμνο) και μοιράστηκαν πολλές νέες εμπειρίες.

Για να γνωρίσουν οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων στοιχεία του πολιτισμού των άλλων χωρών, οι υπεύθυνοι καθηγητές συμφώνησαν να ασχοληθούν με κάποιες συνηθισμένες γιορτές που πραγματοποιούνται είτε επίσημα είτε ανεπίσημα στο μάθημα των Αγγλικών, να παρουσιάσουν πώς γιορτάζονται αυτές στο σχολείο τους και να μάθουν πώς γιορτάζονται στα άλλα σχολεία.

Έτσι, έγιναν ερευνητές, παρουσιαστές, ζωγράφοι, γραφίστες, και ποιητές, έπαιξαν διαδικτυακά παιχνίδια και πραγματοποίησαν τηλεδιασκέψεις, έμαθαν νέες διαδικτυακές εφαρμογές και βελτίωσαν τα αγγλικά τους. Αφού γνωρίστηκαν με τους συνεργάτες τους, ασχολήθηκαν με τα εξής θέματα: Halloween, Παγκόσμιες Ημέρες Επιστήμης και Γλωσσοδέτη, Χριστούγεννα, Ημέρες ενάντια στη Σχολική Βία και Ασφαλούς Διαδικτύου, Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, Ημέρα Ποίησης και των Δασών, Πρωταπριλιά και Ημέρα eTwinning. Φυσικά δεν έλειψαν και οι εθνικές μας γιορτές, η 28η Οκτωβρίου, η 25η Μαρτίου, αλλά και η 17η Νοέμβρη.

Συγχαρητήρια λοπόν στα παιδιά μας που δούλεψαν σκληρά, αλλά και στην καθηγήτριά μας των Αγγλικών, που κάθε χρονιά υλοποιεί συναφή ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει εξασφαλίσει με τις δράσεις της για το σχολείο μας την ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας. Έκαστος στο είδος του και η κ. Θέκλα Καυκιά στο e Twinning !! 🙂[Οι φωτογραφίες προέρχονται από την παρουσίαση του προγράμματος στους λοιπούς εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου μας σε μια προσπάθεια διάχυσης των αποτελεσμάτων]

Μπορεί να είναι εικόνα 13 άτομα, άτομα που στέκονται και κείμενο που λέει "Presenting our project to school 切 0 Hठ PaNன Together, We Celebrate Better Ensemble, nous célèbrons mieux Twinning Twinning"

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.